טופס ביטול טיסה לפי חוק הגנת הצרכן

חוק הגנת הצרכן סעיף 14ג (ג) (ד), 14 ט' לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981

הערות והנחיות:

  • ביטול לפי חוק הגנת הצרכן יתבצע בתוך 14 ימים מיום ההזמנה/קבלת מסמכי ההזמנה בתנאי שיש יותר מ-7 ימי עסקים עד מועד הנסיעה.
  • ייתכנו הזמנות בהן יהיה צורך למלא טופס נוסף בהתאם לדרישות חברת התעופה.
  • בהזמנות המורכבות מיותר מחברת תעופה אחת, יהיה עליכם למלא את הטופס עבור כל חברת תעופה/קטע טיסה בנפרד.
  • בהתאם לחוק הגנת הצרכן, הביטול לא יחול על שירותי תיירות שניתנים במלואם מחוץ לישראל (לדוגמה, הזמנת לינה במלון).
  • לאחר שליחת מייל הטפס יש ליצור קשר עם מוקד השירות שלנו 03-7630470 או במייל ולוודא שהודעת הביטול התקבלה.
  • במקרה של הודעה שתתקבל לאחר שעות הפעילות, מניין הימים יחל למחרת.


פירוט נוסף בעניין ביטול הזמנות תוכלו למצוא
התנאים הכלליים  שבאתר.
לפירוט החוק הגנת לחץ כאן.
יש להקפיד למלא את כל שדות החובה בטופס שלפניכם.